DOLAR 46,4807 0.03%
EURO 52,9418 -0.38%
ALTIN 6.181,57-1,29
BITCOIN %
İstanbul
°

02:00

İMSAK'A KALAN SÜRE

sponsor reklam
Sakarya’da mantar toplamak için gittiği ormanda ölü bulundu
97 okunma

Sakarya’da mantar toplamak için gittiği ormanda ölü bulundu

ABONE OL
25 Ekim 2024 03:04
Sakarya’da mantar toplamak için gittiği ormanda ölü bulundu
0

BEĞENDİM

ABONE OL
Sakarya'da mantar toplamak için gittiği ormanda ölü bulundu

Sakarya’da Şükrü Erarslan mantar toplamak için ormanlık alana gitti. Bir süre Erarslan’dan haber alamayan yakınları durumu 112 Acil Çağrı Merkezi’ne bildirdi.

İhbar üzerine harekete geçen jandarma ekiplerince Şükrü Erarslan hareketsiz bir şekilde ormanlık alanda bulundu. Sağlık ekiplerince yapılan kontrollerde Erarslan’ın hayatını kaybettiği tespit edildi.

Erarslan’ın cansız bedeni, olay yerindeki incelemenin ardından otopsi merkezine gönderildi. Konuya ilişkin inceleme başlatıldı.

Kaynak: İhlas Haber Ajansı (İHA)ensonhaber iconSeçil Selen Balık
Editor

Haber Kaynak : ENSONHABER.COM

“Yayınlanan tüm haber ve diğer içerikler ile ilgili olarak yasal bildirimlerinizi bize iletişim sayfası üzerinden iletiniz. En kısa süre içerisinde bildirimlerinize geri dönüş sağlanılacaktır.”

En az 10 karakter gerekli


HIZLI YORUM YAP
bonus veren siteler bonus veren siteler